Denne teksten stod også på trykk som annonse i Teknisk Ukeblad: Grønne bygg, jan. 2020
Rekrutterings- og bemanningsbyrået SIBE legger vekt på å gi sine kunder personlig oppfølging fra start til mål, enten det er langsiktig planlegging av prosjekter, eller leveranse av erfarne og kvalifiserte arbeidere påkort tid.
Våre kjerneverdier er kvalitet, sunn fornuft og at vi bryr oss. Dette kan gjenspeile alt vi gjør, både internt og eksternt. Det betyr i korte trekk at vi skal ha kvalitet i alt det vi gjør, tjenestene vi leverer og arbeidet vi utfører, sier Harland.
Og det er ikke bare kunden som blir godt ivaretatt hos SIBE.
– Bemanningsbransjen er for mange et steg inn mot arbeidslivet, og våre ansatte skal føle seg sett og bli fulgt opp, sier Harland.
Sikrer trygghet
Med et mål om å være en best mulig arbeidsgiver og kvalitetsleverandør av personell, sikrer SIBE ryddighet i henhold til gjeldene regelverk og at alle ansatte har det de trenger.
– Vi gjør vårt ytterste for å alltid lytte til kunden og finne ut hvordan vi kan bidra. Med en solid base, ligger tryggheten i grunn for at de ansatte både har gode klær og sko, og alltid vet hva de skal gjøre på arbeidsplassen, forteller han.
SIBE er fleksible og skreddersyr derfor rekrutteringsprosessen etter kundens behov. Langsiktige kundeforhold har også gitt dem god kjennskap til kunders bedriftskultur, og gjør at man finner de riktige ansatte for den aktuelle arbeidsplassen.
– I dag har vi 500 tilgjengelige medarbeidere, og det er til enhver tid ca. 150-200 arbeidere ute. Vi sørger for å ha god kontakt med alle våre kvalitetssikrede medarbeidere og ser derfor hvem som passer best hvor, og til hvilke jobber. På den måten sikrer vi også gode team, avslutter Harland.